לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


החיים שלי,לפי המבט שלי :)

Avatarכינוי: 

בת: 28

Skype:  natali-pesikov 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2015

עדכון זריז וקצרצר ^^


טוב.. אז עבר מלאאא זמן מאז שעידכנתי פה בפעם האחרונה חח אז מה היה בכל הזמן הזה? 

הדבר הכי חשוב שקרה,לפחות לדעתי זה שמצאתי אהבה. ביום שלישי הקרוב אנחנו ניהיה כבר 9 חודשים ביחד. ואני מאושרת :) אני אוהבת אותו אהבה כלכך גדולה וגם הוא אותי,אנחנו מדברים על עתיד,בית,ילדים,הכל. ובערך זה מתחיל להתקדם יותר רחוק,אני כבר כמעט וגרה אצלו אפשר לומר,אני עושה שרות של שבוע שבוע בערך.. ובשבוע חופש שלי אני נמצאת אצלו, הבעיה שהוא לא גר באשקלון בכלל,הוא גר בראשון אז קצת רחוק לי אבל כבר התרגלתי וגם ככה לרוב אני אצלו אז מה זה משנה חח

אז חוץ מזה,אני משתחררת עוד 8 חודש וקצת,וואו ולחשוב שהפוסט האחרון שלי היה חודש אחרי הגיוס חחח,אז אני בבסיס ליד אשקלון אם אחלה יציאות אבל המקום עצמו חרא,אני סמבצית אבל אצלי זה שונה מכל מה שאחרים מכירים ואני שונאת את כל האנשים בבסיס ושונאת ליהיות שם. ואני כותבת פה עכשיו בידיע עצובה מאוד שמחר אני נוסעת לבסיס לשבוע שלם ולעשות משמרות לילה של 12 שעות עם בחורה שבקושי מוציאה מילה מהפה...

אז מה עוד חדש ? אני בלונדינית שוב חח

חגגתי החודש יום הולדת 20.. לא בצורה מיוחדת... 

ואתמול היתי פעם ראשונה בחיים שלי במועדון חחח היה נחמד.

וזהו בעקרון.. אין לי יותר מידי חברים. רק החברים של חבר שלי.. כל מי שאני הכרתי ניהיה מגעיל או פשוט התרחקתי מהם, אז אם יש מישהי שבאלה לפעמים לשבת עם בחורה חמודה ומשעשעת מידי פעם בראשון לציון ? :) 

זה יצא ממש רע 0.0 אבל הבנתם את הכוונה.

אז בואו פשוט נעבור לתמונות ? חחח

אז בתור התחלה תמונות עם החבר המושלם שלי מהזמן האחרון..אוהבת אותו כלכך 3>










תמונה מכמה ימים אחרי היום הולדת שלי,ארוחה משפחתית אצלי בבית :)


מיום אחד יצאנו לדבל דייט אם זוג שהיום אנחנו לא מדברים איתם ><





מאתמול שיצאתי למודעון ^^

וזהו זה הכל ^^

נכתב על ידי , 1/11/2015 00:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,875
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnatali4ka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על natali4ka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)